"Sexual needs and intrests..."

Kommer ni ihåg känslan när ni träffade den som utfyllde alla dina sexuella önskningar & behov? Det gör jag.
 
Han hette A.S. (Passande initialer by the way.....)
 
Första gången vi hade sex var lixom en sån här"oj" upplevelse. Kommer sexet alltid vara så här kasst? Vinballe genom hela sexet. Vi fick lixom lägga ned. Från att vara en "oj" upplevelse i dålig bemärkelse till en solklar 10 poängare och en riktig "Aha" det är så här det ska vara upplevelse. I efterhand var allt det handlade om stor prestationsförmåga och han ville helt enkelt ligga med mig för mycket. Jag ansåg och anser fortfarande att det var något av det charmigaste jag vart med om. Uppskattade A;s ärlighet.(dåvarande)Prestationsångest för att ligga med mig?! Yeah ok, jag är sjukt bra i sängen så ok.
 
Yeah, det hela utvecklade sig jävligt snabbt till att bli det bästa sexet jag någonsin haft.Vårat största intesse tillsammans var just att ligga. Ligga helst 50 ggr om dagen, ibland mjukt,ibland hårt och rått & det bästa jag visste, & en helt ny upplevelse för mig var att älska. Älska med varandra.Något jag aldrig varit med om innan.
 
Vi.Älskade.
 
Det är skillnad på sex & sex.
 
Framför allt efter alla våra bråk så hade vi sån jävla fin sex. Försoning sex. Grymt om ni frågar mig & eftersom vi bråkade 99% av våran tid tillsammans så kan ni förstå att vi hade jäääävligt mycket bra sex.
 
Utan att försöka vara rolig, så var det vår vardag. Vi bråkade jämt. Varför kan man fråga sig?
*Ingen tillit/lögner
*Fylla
*Irritation/ilska
 
Våra tre största problem.
 
Tro mig vi försökte.Med alla medel att få det att fungera. Vi älskade varandra. Eller ja. Jag älskade Anton.
 
 
 
 
 
 
Jag fattar om ni är trött på mitt jävla tjat om A, men ni står inför två val. Antingen läser ni bloggen eller så skiter ni i det. Den enda jävla anledning jag skriver just nu & så mycket är för att jag behöver prata om mina upplevelser, mina känslor. Jag känner att det enda sanna och riktiga sättet är att skriva på & kanilisera mina känslor på ett bra sätt & jag uppskattar er som bryr er & ni som inte gör det, men endå tar er tid att läsa bloggen.
 
Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0