"My love..."

Dagen har passerat efter mitt senaste inlägg ganska smärtfritt. Ångesten har hela tiden varit närvarande, men jag har haft bra sällskap av Karl & vi har haft det trevligt. Glömde dock min behovs ångest dämp hemma, kände jag hade behövt dom... Tog oss en tur ner till Gbg för shopping, så i runda slängar brände jag 9 papp. På bra saker, saker jag behöver. En ny rockig dator, saker till hemmet. Har låtit mitt hem förfalla som fan på det sista, behövde lite upprustning, känns bra som fan. Nu är jag ensam & försöker mig genomlida ett nytt försök att sova i sängen. Min & Antons. Nu är den bara min, men jag håller ett krampaktigt tag i hans At The Gates tirsa som fortfarande luktar han.... så han är närvarande samtidigt, både själsligt & visionellt. Jag kan känna hans armar omkring mig & jag kysser honom god natt. & jag älskar di g mitt troll för alltid.. Hans röst ekar i mitt huvud... Har tagit imuvanet nu, & nu somnar vilket SEK som heaten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0