"WörkOut..."

Käkat ägg,bacon & majskolv, bra krubb innan gymmet.

Ska kötta bövelen ikväll med Emma, så jävla kul att träna med henne!
Blir nog axlar/armar/rygg & bröst idag. Favorit muskelpartiet enligt mig. "Bullarna" på axlarna/ armarna börjar synas och det är HETT.

Riktigt jävla hett.

Håller på att ringa runt på hus och lägenheter i Strömstad området, ute i buschen helst. Helst inga grannar heller. Men det är nog för mycket begärt, men komma här från hade varit en skön start på 2013.

Fan hela dagen har jag haft en sån här jävla olust känsla i kroppen, orolig och sitter just nu med ångest tryckande i bröstet. Vette fan vad det handlar om. Saknat vissa människor alldeles sådär jätte mycket. Hela dagen. Ville bara hem från jobbet & ringa de vederbörande. Får snart träffa Gäägner, så det är skönt!

Ska ta och dra på mig träningskläderna, brygga kaffe och städa ur sminket & slå in Lovas Julklapp.

Den lilla varelsen saknar jag fruktansvärt mycket. Min lilla Lova...
Fruktansvärt tråkigt att hon försvunnit ur mitt liv bara för att Angela gjorde det valet hon gjorde. Min lilla favorit Tjej=(

Älskar henne till Döds.
& självklart Angela med.

Hon fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0