"Waiting for a call..."

Fick ett märkligt samtal igår. Ett samtal som fick mig att förvånas & ett samtal som fick mig att förundras över hur vissa människor bara klickar. Jag ser redan fram emot nästa samtal hörru:P

Tänkte skicka ett sms igår kväll, men så insåg jag att jag inte har ditt telefonnummer. Skicka ett sms till "Dolt nummer" kommer man inte så långt med...

En kille ringer när jag är på väg hem från jobbet, har ingen aning vem snubben är. Han säger att han hittat mig genom bloggen & att han blev helt såld. Intresset väcktes jävligt fort hos mig då killen i fråga hade världens skönaste inställning till livet, lättsam som fan att prata med och att vi båda vill ha samma sak. No fucking Strings attached. Bara knulla. Uppfylla varandras sexuella begär och fantasier.

Jag har ingen som helst aning om vem snubben är, mer än hans namn & han har långdistansförhållande,hans ålder. Sen vem vet om den informationen stämmer. Det är på något sätt det som tänder igång mig. Jag vet inte ett förbannat skit om honom men han vet väldigt mycket om mig. OCH han vill veta ALLT om mig.

Han satte verkligen igång mina tankar och jag ser fram emot att träffa honom och göra det jag gör bäst.
To Fuck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0