"The Love For Music"

Emma introducerade mig för ny musik igår & jag tänker delge er dessa band/artister för många av er kommer uppskatta detta som fan!

Detta är en låt som fan berör! Det kan inte undgå någon hur vida denna låt tar sig in i alla fragment av ditt hjärta; "Skin"med Sixx AM.

Läs texten. Analysera. Sätt dig in i känslan när snubben skrev den. MÄKTIGT.

Andra artisten är en Sing/Song writer vid namn Ron Pope. Börja lyssna på "I Dont mind if you Dont mind" sn fortsätt gå igenom alla låtar på plattan "The New english sessions" Kärlek rakt igenom hela skivan:)

Ska repa in några av dessa låtar idag & spela in med web camen. Så håll utkik ikväll på FB & Youtube;)

Sovit grymt inatt, tre varma kroppar som värmde upp sängen/sovrummet. Det var guld. & det var så skönt med manlig beröring, Somnade med Ozzys armar omkring mig. Det gjorde min sömn lugn & stabil.

Har inte haft sex med någon annan än Q senaste två månaderna. Jag vill inte röra någon annan. Rädd för att jag inte skulle klara av att fullborda ett ligg som inte är med Q. Vill inte ha någon annan. Så jävla enkelt är det med det.

Ska ta & åtnjuta min lunch nu!
Have à nice day Dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0