"The forgotten One"

Det är en sak som jag har funderat på ett bra tag. Jag vet inte om ni kan hjälpa mig förstå. Under alla år, framförallt de senaste åren överöser vänner/bekanta mig med komplimanger. Hur bra jag är, inspirerande, snygg etc etc.

Jag försöker bara vara jag & försöker göra rätt så gott det går.. Misstag gör alla.

Men Hur kommer det sig att vänner lämnar mig & de tre killar jag dejtat/ haft förhållande med i år har lämnat mig för en annan brud. !?

Vad gör jag för fel?

Jaja, en tung fråga av en sjuk tjej, som snart får åka hem från jobbet. Jag är piss trött & mår skit. Svininfluensan kanske? Längtar hem till soffan. Kanelte. Tända ljus.





Kommentarer
Postat av: Emma

För att dom är dumma i huvudet? Det är så jävla mycket deras förlust,,

2012-12-21 @ 15:41:28
Postat av: N

Jag tror faktiskt inte det har något med dig att göra, utan felet ligger hos killarna som inte klarar av att vara trogna. Har sett många exempel på underbara tjejer som är ihop med svin. Vet att det inte är lätt men försök att tänk att det är hans förlust, och att du förtjänar så mycket bättre. Känner inte dig, men jag läser din blogg titt som tätt, och av det jag läst här verkar du vara en glad, rolig, rak och ärlig tjej med skinn på näsan;-) Du förtjänar en bra kille som respekterar dig och behandlar dig rätt, och en dag när du är redo så kommer du hitta honom!

2012-12-21 @ 19:10:30
Postat av: Anonym

Du har inte funderat på om det är du som människa som är fel? Inte ditt utseende? Sättet du beter dig?

2012-12-21 @ 22:48:00
Postat av: Anonym

Föregåeende inlägg säger det mesta. Fundera lite mindre på alla andra och värdera hur DU själv är beter dig uppträder. Har ingen jävla susning om vem du är... Men kollar in din blogg då och då.Varför undrar du??? För att du är het å porrig som helvete..man liksom bara förväntar sig att du ska vältra dig i fler porrigheter/bilder/info som du överröser till allmänheten. Därför blir det på nåt sätt (för en low-life-fucker som jag) lite underhållande att kolla in det här placet då och då.
Tycker jag att du verkar smart? Knappast får jag tyvärr säga.
Många fler än jag tycker så här ... I guarantee you.

Visst du är säkert jävligt ärlig rakt fram å har en satans massa skinn på näsan (som du pudrar i tid å otid) men ibland så blir det lite för mycket. Damma av sminket... Sluta göm dig bakom en kaxig fasad å en putande mun. Det är ju bara nån slags teater.
När föreställningen är över går publiken hem. (Killarna drar "kompisarna" försvinner.) man blir helt enkelt mätt.

Jag tycker dock att du verkar ha en del riktigt fina kvaliteer trots allt.
Det finns nåt speciellt därbakom men vet inte vad. Nåt e d.

Men återigen så har inte jag en jävla susning om vem du e så vem e jag å prata om hur du ska vara..


2012-12-22 @ 08:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0