"Thank U Lord For Jack Daniels"

Kom precis hem, fick skjuts av min underbara arbetskollega Erik! Han körde två flugor i en smäll, körde hem mig och passade på att handla billigt nikotin! All love to you Man! I morgon ska vi meka med bilen, & Erik har sagt att han ska lära mig allt han kan, så det ska bli sjukt kul! Har tänkt flera gånger att utbilda mig till bilmekaniker då jag är jävligt intresserad av bilar/Mc & tycker det är underbart avslappnade att ligga under en bil och skita ner sig;)

Satte precis igång Facebook när jag kom innanför dörren och ser att jag fått en ny vänförfrågan, från Eric, sångaren och gitarristen i Sex Slaves! Blev jävligt glad över detta faktum då Sex Slaves är ett band jag älskade från första stund jag hörde dom! Min goda vän Milla flyttade ihop med sin kille Dizzy i höstas, & dom bor i Philly, inte långt från N.Y.(Där SS kommer ifrån) Så en dag för inte länge sen får jag en avi att jag har ett paket att hämta ut på Posten. Går ner och hämtar ut paketet och där i ligger en tavla, med en Dollar Bill med Eric från Sex Slaves autograf och hälsningar till mig! Det var så sjukt jävla gulligt gjort, Milla vet att jag hade haft det kämpigt så hon ville lysa upp min tillvaro, och det gjorde hon kan jag lova<3 Hur som, Eric är tydligen en av Dizzys polare, så det ska bli jävligt kul att träffa honom när jag åker över till U.S.A för att hälsa på Milla & Dizzy=) Dom ska flytta till L.A i vår, så en resa dit nästa år försöker jag rikta in mig på! Det kommer bli en upplevelse!

En dröm jag har är att köra Route 66(6) med min alldeles EGNA HD Chopper! En dag SKA den drömmen bli sann!<3 Me<3Bikes.

Jaha, nu är måndagen avklarad, vart hemma cirkus en timme. Käkat och halvfärdig diskad, så ska ta och avsluta den skiten.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: AL

Fasen vad snygg du är!!:)

Svar: Du MÅSTE vara min största beundrare Anders;)
Darkness

2012-12-03 @ 18:40:42
Postat av: Matilda

Hade jag sett ut som dig då jävlar alltså ;)

Svar: Hahaha, väl inget speciellt med mig:D Jag är bara jag=) Kul att du läser bloggen fresten! Ha en fin kväll!
Darkness

2012-12-03 @ 19:15:35
Postat av: Anonym

Nice baby nice ;-)

2012-12-05 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0