"Studs is Love"

Fan älskar nitar. Allt i mitt liv är jävligt nischat. Fast svart är det bestående. Men i perioder så har det varit olika besattheter i tillägg till det svarta. Både i klädsel och i heminredningen. Just nu är det nitar. Gärna på ALLT.

Tidigare har det handlat om Zebra eller leopard. Men nu är det nitar all in som gäller. & Guld. Älskar Guld. Har alltid HATAT guld, men nu på senaste har det växt något oerhört på mig, och jag vekrligen älskar älskar älskar Guld i heminredning och i smink.

Classy i belive.

Sönderfrusen, mår hemskt, huvudvärken dundrar på som ett häst marathon i skallen, ögonen är like gelly balls, snoret har fyllt min skalle och näsa. Jag är riktigt jävla ynklig just nu.

Har vart ute några timmar och kom precis hem. Handlat mat och skit. Skulle handlat lite december presenter till Oliver, Sanna & Lova, men det får jag göra när jag blivit frisk. Kom in på Nordby och hjärnkontoret slutade lixom verka. Hatar att shoppa vanligtvis och nu när man är TVUNGEN och i tillägg är sjuk så blir det femtiotusen resor värre. Så kidzen får vänta till mellan dagarna ist.

Satt på kaffe, tagit fram Irish glas, håller på att vispa grädde. Whiskey är en mirakel kur! Hjälper mot allt! Dricker det nu i självmedicinerings syfte, har fortsatt slutat dricka, men nu gör jag tamefan undantag då jag mår så jävla kasst. Vet att jag blir lite piggare av det.

Så ikväll är det Whiskey, raggsockar & gitarr som gäller. ...........................

FCT! It makes me sick. More sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0