"Shoot me."

Sjuk. Jag blir som en man när jag är sjuk. Jävligt ynklig med andra ord. Jag har ingen ork. Helt slut.

Fått hem flera Tradera fynd! Me so Happy! Skit snygga skor som satt svin bra=) Nödtveit är här och vi sitter och strängar om en gitarr och vi ska sitta & lira hela kvällen. Ozzy & Pär kommer senare så då blir vi massa gitarrisster, det är K.I.N.G!

Kanske min Vackra Emma kommer förbi ikväll, hon är och shoppar december presenter på Nordy. Försökt ringa henne för jag vill att hon ska köpa guldglitter till mig på Panduro! SÅ jag kan göra en riktigt spejsad cool sminkning ikväll;) Om jag orkar vill säga. Haha! Men lite smink kan fan göra underverk!

Nej, nu ska jag ta min obligatoriska fredags dusch, och rena kläder och dra på lite make up!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0