"Roses and piercings"

Fick så jävla snygga rosor av E igår, svarta doppade i silver glitter! Skit snygga:) Den kvinnan vet hur hon ska få mig på fall<3

Beställde svinbilliga piercingsmycken/kanyler för någon vecka sen på crazy-factory.com. Smycken till inköps pris! Blev mäkta förvånad att allt jag beställde var med nu idag när jag öppna paketet & som sagt billigt som helvetet! 40-50 artiklar för typ en fem hunka inkl. Frakt! Rekommenderad starkt!

Jag börjar bli sjuk, hade svin ont i halsen när jag vaknade i morse & det har vart under kontroll hela dagen tills jag kom hem. Nu börjar högerörat värka & huvudet fullt v snor:( Emma kommer snart & då blir det soff häng med tillhörande glass & film.

Så jävla piss. Hade tänkt att ta igen massa missad träning & så blir man sjuk. Så jävla retsamt:(

Vill träna.
Hårt.
Intensivt.

Gah!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0