"One ticket to Hell"

Sitter på Bilprovningen.

Besiktar bilen.

Mina naglar existerar inte längre & mina nagelband är obefintliga.

Det här är lixom min pärla.

Detta är typ samma ångest och nervositet när man gör H.I.V & könsjukdomstester. Dom går så jävla djupgående.

Blir bilen underkänd med massa jävla fel så blir det körförbud. & jag måste ha bilen till jobbet. Jag har inte råd med en ny bil.

Svarta faran måste klara sig!

Jag har bara negativa erfarenheter av bilbesiktningar sen innan. Både Celican & saaben vart underkända. Celican blev en folracingbil & saaben fick möta sitt öde på Skroten.

Jag har det på känn.

Bilen kommer få massa anmärkningar, & jag ska vara jävligt tacksam om det inte blir körförbud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0