"Music Fucking Recording my Friends!"

Nu har grabbarna grus gått hem. Suttit och strängat om Maltzeffs gura och jag har försökt mig på att sy... TIlls nålhelvetet gick av. Det blev nästan två par spandex insydda och klara. Men ni vet. BARA nästan. I morgon efter jobb blir det till att sticka inom en syaffär och skaffa nål! & hör & häpna. GARN. Hallbergs gulliga mor ska lära mig att sticka raggsockor och Lovika vantar. Men INTE vilka Raggisar & Lovikavantar som helst. VIktigt med egen prägel, så jag har tänkt att göra band merch=) På Lovikavantarna ska det sys ex Watain där de röda/gula trådarna brukar vara. Sen ska ju självklart LV vara svarta. Likaså Raggisarna! Så inköp av svart/rött & Vitt garn it is!

OHHHH Just det! Glömt att berätta att jag fick ett sms av en person denna morgon som gjorde hela min jävla dag! Martin heter han. En polare/flirt från Karlstad. Vi går fan waaaay back. Typ 10 år! & så hör han av sig och vill att jag ska komma upp och köra en inspelningshelg med honom i Karlstad! Något vi pratat om shit load de senaste åren då vi haft sporadisk kontakt! Vackra människa! Så jag är upprymd av förväntan & spänning=) Känns så jävla härligt för det kommer bli mycket inspelning det närmsta, först nu helgen den ska jag ner till min bästa vän Martin som jobbar på PAMA Records & spela in all weekend long & umgås med bara honom! Var typ SRF senast=/ Sen ska jag snart ner till älskade Norman i Göteborg & ha en såndär fantastisk helg vi hade för några veckor sen OCH spela in OCH nu då även en resa till Martin I Karlstad för häng & inspelning! Jag är euforisk och lycklig!

Som ni vet ME fucking
P.S Checka upp Niklas Kvarforth-SHINING, killen som hatar alla & som inte har några känslor, har gjort en jävla Cover på Kents "Utan dina Andetag..."... En av dom mest känslosammaste låtar jag någonsin hört....Som jag tidigare sagt, livet slutar ALDRIG att förvåna...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0