"Kaoset Sörensen"

Funderar starkt på att lägga till ett namn till. Inte så att jag har tillräckligt menar jag:D Jag är född vid namn Eva Linnea Margaretha Stjernberg den 8/1-86. När mor/far skiljdes vid 8 års ålder lade mor till Sörensen. (Hennes efternamn)När jag var 16 år tog jag bort min fars efternamn då jag inte vill bli förknippad med honom & samtidigt lade jag till Darkness, moderniserade Tant namnet Eva med ett W, lade till Andréa. Så hela mitt namn är i dagens läge Darkness Ewa Andrea Linne'a Margaretha Sörensen.. MEN. Jag är sjukt sugen på att lägga till "Kaoset" innan Sörensen. Haha! Visserligen har mitt kaos i huvudet blivit bättre sen jag började medicinera, men fan. Ibland lever jag kvar i kaoset som var innan. Glömmer saker!

Som idag. Vad glömmer jag hemma?? Bil nyckeln. Självklart. Vi ska laga bilhelvetet idag. Kommer inte gå om inte vi får bilen i rullning! & det innebär. Jag kommer inte hem.

Så vad tror ni?

Darkness Ewa Andrea Linnea Margaretha KAOSET Sörensen?;)


Kommentarer
Postat av: AL

Haha. Love that idea. Eller så kör du bara Darkness Ewa Kaoset PORR Sörensen!!! ;)

2012-12-04 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0