In to the Darkness!

Ensam dag. Väldigt ensam.
 
Städat,tänt hela lägenheten med ljus, spelat gitarr & kollat film. & Sovit. Sovit flera jävla timmar. Hatar när jag sover bort dagar. Finns bättre saker att göra. Visserligen behövde jag det då jag hade sprängande huvudvärk och mentalt slutkörd.
 
Var inte det bästa sällskapet till Ganer igår kväll kan jag lova. Samtidigt som hon skulle natta Olli så lyckas jag somna i soffan, men fan vad jag kämpade att vara vaken. Men det gick sådär. Haha! Så en ny mysakväll är bokad ikväll=)  Vi ska göra Någon sorts av keso pannkakor med kesella & grädde/bär....Låter sådär gott. Men My Lady sa att det var något av det godaste hon käkat, så jag. I have to trust her<3
 
Ska ta & tända upp lyan med mer ljus & så ska jag diska.
 
& spela gitarr.
 
Spela Pink.
 
Dear Mr President.
 
 
Trackback
RSS 2.0