"I Love You"

Att en jävla mening får mig att se rött. Ta dig en riktig jävla funderare om vad ordet älska innebär. Du missbrukar ordet. & du har uppenbarligen inte heller någon jävla aning om vad ordet älska innebär! Bara ett ord du hasplar ur dig i tid & otid. Du älskade aldrig mig! Det var bara något du sa. Det lät bra.

Är jävligt trött på att bli utfrusen & bli behandlad som skit. Jag har skrivit ett brev till dig, ett brev där jag har cut My self right open i en förhoppning om att du skulle förstå mig, en förhoppning om att du skulle försöka förändra dig i samförståelse med mig, en förhoppning om en försoning & att få vårat vänskapsförhållande starkare än någonsin.

Men jag har tappat aptiten.
Jag mår illa.
Du får mig att vilja spy.

Jag kommer med största sannolikhet tända eld på det 4 sidor långa brevet jag skrivit till dig. Våran vänskap betydde aldrig något för dig har jag nu förstått.

Men en sak ska du ha förbannat klart för dig. Du betydde allt för mig.

Det är nu jag kanske ska säga, jag älskaDE dig.

Men skönt att du hittat "nya" vänner genom din förlust av mig. Skönt att se att du gått vidare.

Fy fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0