"Guitar eye punch"

Garvade innan så jag flög in i ett gitarrhuvud som stod vid soffan. Haha, bulan bara växer sig större & större! I morgon kommer jag med största sannolikhet ha en blå klocka på ögat!

Emma & Ozzy har & är fortsatt här hemma, just nu ligger vi i sängen & Emma med sin IPhone,Ozzy i mitten & jag med min IPhone, måste ju uppdatera bloggen innan man måste upp för en ny arbetsdag....

Underbar kväll, med underbart sällskap, god mat, nya musikupptäckter, anal porr,gitarr spel & vunna Tradera auktioner & en ny ide' om hur vi ska tjäna stålar! Vad det är tänker jag inte säga förrän stålarna börjar rulla in!

Me and Gagners strålande hjärnaktivitet som vi delar, en brinnande passion för nya idéer, sex & galenskap!

Fan, måste sova!

Well well, fin eftermiddag/kväll<3

& once again.

Jag är övertygad att jag träffat min själsfrände i Emma<3

Det känns bara så förbannat rätt på alla plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0