"Friendship and Love at first sight....""

Det är så sällan det händer. Händer typ fan aldrig. Att man träffar en människa som det bara "klickar" med. På alla plan. Nu snackar vi vänskap. Inte kärlek vid första ögonkastet. Eller jo. Självklart till viss del med. En av grundstenarna till alla sorts förhållanden är kärlek. Kärlek och respekt.
 
Jag träffade Emma i helgen.
 
I lördags närmare bestämt. Var på Återbruket och satt & underhöll kunderna på pianounderhållning och shoppade loss lite inredningsfynd. Så bara ramlade hon med stort H in. Emma skulle hämta Lars och det slutade med att hon erbjöd plats till mina grejer i hennes bil, då det inte fick plats i Forden. Jag bjöd upp Emma & Lars på fika. Här hemma blev vi kvar hela eftermiddagen/kvällen med massa tända ljus, gitarrlir, prat och häng. Det var som inte Lars & Pär fanns, vi satt i våran egen bubbla mesta dels av tiden och tjöta, töta och tjöta! Fanns inget stopp på vårat prat! Haha! Resten är historia;)
 
Fantastisk brud. Snygg. Smart. Sunda värderingar och åsikter. Rak i ryggen och skinn på näsan. En ny vänskap är sådd och gror intensivt=) Ett av hennes största intressen är styrketräning & har en sjukt vältränad och fit kropp! Min nya Idol! Ikväll blir det hård träning tillsammans, vi ska köra axlar/rygg/bröst och massa magövningar! Ni skulle bara se hennes mage! gahhh! En sån där man har som mål. Sjukt snygg! Har nu fått ytterligare en push i rätt riktning med Emma som träningsmate, kan inte bli bättre! Jag kommer få lära mig av den bästa=)
 
 
Gah måste springa ner på banken & sätta in lönen så jag kan betala alldeles för sena räkningar IGEN.... Skicka delgivningsskit till Fogden, hämta ut Tradera paket på Posten, försöka hitta några rena träningskläder, diska...& typ helst dra en pulloff oxå. Lätta måndagsstresstrycket:D
 
På ca 1 timme.
Fuck.
 
I Gotta Go.

Kommentarer
Postat av: micke

Ibland är livet rättvist :)

Svar: Det har du jävligt rätt i Micke=)
Darkness

2012-12-10 @ 18:04:41
Postat av: AL

Stort!

Lycka till med pullet ;)

2012-12-11 @ 07:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0