"D.I.E"

Som ni vet hade jag en inneboende i början av detta året. Liza. Jag älskade henne, jag ville rädda henne. Hon har alla diagnoser som man kan ha, sönderskuren från topp till tå. Hon förlorade sin Jonas när han var på turné med Lifelover i Tyskland i september förra året. Jag tog hand om henne när hon blev utskriven från psyk där hon var inlagd i fyra jävla månader. Jag hade en fling med Axel, som spelar i IXXI & Ondskapt. Dom går bakom ryggen på mig och blir tillsammans. Jag kastar ut Liza. Enkelt och greit. Hade kunnat stannat där. MEN.
 
Det blev en jävla sörja av allt, smutskastning till höger och vänster från deras håll gentemot mig. Fick en jävligt sjukt bloggkommentar i somars här på bloggen om hur gärna dom ville att jag skulle träffa en man som skulle våldta mig varje dag, resten av mitt värdelösa liv, hur gärna dom ville se mig ruttna i RIKTIG ångest, vilken jävla fitta jag OCH min mor är ETC ETC.....
 
Helt vidrigt inlägg, där du som läsare på en gång kunde förstå att det är riktigt sjuka mäniskor som diktat ihop inlägget. Jag kunde inte i min värld förstå hur fan en människa som jag ställt upp för så jävligt kunde skriva såna fruktansvärda grejer. Med all säkerhet så var dom påtänd och full. En vardag för dom. Jävla knarkar as.
 
Häromdagen när jag skulle dra till jobbet ser jag att jag har missade samtal, kollar upp numren på Eniro och se där ja, Axels nr. Hade ringt några gånger under natten.
 
Vad han ville har jag fått klart för mig nu.
 
Liza & P har varit bästa vänner i flera år och nu helt plötsligt så får inte L ha kontakt med P. ?! Saaaay what? Axel är en överdominerande jävla fitta, Liza får med all säkerhet inte ens torka sig i röven utan hans överseénde! Jag blir så förbannat jävla arg, då jag hade lagt den här historien bakom mig, men nu rivs alla minnen och känslor upp.IGEN. Jag ville inte bli inblandad med dom här jävla människorna igen. Jag mår illa av tanken.
 
Jag skickade ett sms till A där jag klargjorde att ett enda jävla samtal, sms eller ett hot till så gör jag polisanmälan.
 
Sjuka jävla människa! Du/ni behöver psykhjälp, gärna inläggning på ett mentalsjukhus där ni får stanna resten av era miserabla liv!! Inlåsta/inspärrade med stora jävla metallblock för fönstrena och stora feta kättingar/kedjor som gör det omöjligt att komma ut!
 
Verkligen go and fuck yourself all over!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0