"Cheatful Shitfucks..."

Hur faaaan kommer det sig att typ alla är otrogna?! Jag har varit "den andra" bruden så många gånger. Man träffas på festival,konser,krogen & tycke fattas och sen är resten historia.

Jag har på senare åren resonerat att så länge jag INTE är polare med bruden så skiter jag i vilket, då det inte är MITT problem om killen i fråga är otrogen. Han är INTE min.

Men det är så jävla slut med det resonerandet nu, efter Anton historian & nu den senaste i raden har gjort mig fucking spyfärdig när jag kommer att tänka på otrohet och affärer. För helvete, varför inte göra slut INNAN man sätter kuken i någon annan? Det skulle bespara så jävla mycket tårar & förtvivlan. Män är fega små jävla kräk. Jag har ALDRIG mött en kille/man som vågat stå för sina handlingar när det kommit fram. För fram kommer det förr eller senare. Dom springer iväg långt åt helvete med svansen mellan benen!

Jag fick ett sms igår kväll, där det var från en kille som jag haft en sorts av relation med i tre år kanske. När vi fick kontakt (som var via en gemensam polare) så var det bara inriktat på sex. Vi skulle knulla. Vi hade det vi båda ville ha och var ute efter. MEN. M hade tjej. Sen fucking flera år tillbaka. I början av våran relation (som bestod av sms/telefonsamtal/mail/Mms) så frågade jag honom VARFÖR han ville vara otrogen. Han spelade/spelar i ett relativt känt band så han hade varit otrogen innan.(Något man får ta om man är brud till en kille som är ute på turneér, så HAR jag resonerat förr i tiden?!?!) Svaret jag fick var att han inte blev tillfredsställd på det sexuella planet av hans dåvarande tjej & att jag & han skulle komplettera varandra mycket bättre. Alright tänkte jag, men frågade OM dom hade suttit sig ner och snackat om problemet? För att inte vara nöjd med sitt sexliv i ett förhållande är fan dödsdömt. Man MÅSTE ha ett bra sexliv. All beröring, kroppskontakt, kyssar/kramar, penetrering utlöser substanser/känslor i kroppen som får oss att må bra. Så visst fan om man inte har ett levande sexliv hemma att man går och knullar med andra. Eller biter ihop och bara accepterar att sitt sexliv är misslyckat. ELLER. Så pratar man om det & försöker krydda upp ens sexliv och jobbar på det tillsammans. Kommunikation i ett förhållande är så fruktansvärt viktigt och för att man ska hålla i längden så MÅSTE man prata.

Hur som helst, jag fick till svar att det inte var någon mening. Dom hade redan försökt.

Nu tre år senare har M skaffat sig en ny tjej, för ca en månad sen. Då borde man vara jävligt nykär och lycklig ikke sant? Inte vilja vara otrogen det första man gör? För att återgå till smset.

"Du, kan inte du skicka en helkroppsbild på dig? Naken? Och så vill jag att vi är diskreta...Ok?"

?!?!

M är något av det snyggaste jag vet, fulltatuerad, piercad, långt svart hår, en riktig black metal snubbe, allt jag älskar. MEN. Efter det som varit senaste året, jag kan inte med otrohet, jag vill inte vara delaktig. Jag vill INTE vara "den andra bruden".

JAG VILL BLI ÄLSKAD FÖR DEN JAG ÄR,HUR JAG ÄR SOM PERSON, INTE BARA FÖR ATT JAG ÄR ETT BRA JÄVLA KNULL & ÄR SNYGG!

En sak med M som jag undrat är varför det aldrig blivit mer mellan oss?! Våran relation djupnade som fan efter sex grejen som varat av och till i de senaste åren, men efter ett tag så kretsade inte allt runt sex utan våra privata tankar/känslor, vi lärde känna varandra på alla plan. Han är en människa jag verkligen skulle kunna tänka mig att vara mer med, än bara det vi är idag.Han är fin. Fan hör av dig när du är redo för en riktig kvinna på heltid för fan!

Men ja, nu har han då tjej igen och vill vara otrogen. Yeah.

Men jag bockar vänligt men bestämt nej tack.

Jag vill ha HELA kakan, inte bara provsmaka. Är trött på den skiten. FRUKTANSVÄRT JÄVLA trött.

Jag saknar DIG. Tänkt på dig massa idag, eller egentligen hela helgen. Svårt att släppa taget. VI har försökt flera gånger den senaste tiden, men det slutar med att vi kommer tillbaka till varandra. Varför?! Jo därför att vi behöver varandra, vi är menade att vara tillsammans. Tyvärr tillåter inte den rådande situationen oss att få leva tillsammans som vi vill. MEN. Det är DU som gjort det valet. INTE jag. Man måste våga för att vinna, right? Jag tänker verkligen lägga ner hela min jävla själ att INTE höra av mig till dig,för du hör inte av dig.Det känns som du redan släppt taget. Kanske ditt sätt att hantera detta. MEN. Dörren står öppen för dig, den dagen du väljer att göra slut. DU vet det.


Kommentarer
Postat av: AL

Fan vad starkt du skriver. Inte funderat på att bli skribent/författare? Du skriver skitbra!

Svar: Tack hjärtat! Jo det hade ju kunnat varit något, kul som fan att skriva=) Men var börjar man? Har även haft ideér om att starta en egen radiokanal och bli radiopratare, men hur gör man?! Du har ju svar på nästan allt<3
Darkness

2012-12-03 @ 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0