"Car demolition!!..."

Som många av er vet så smashade jag bilen førra veckan, så jag har en icke fungerande bil. Jævligt irriterande då jag ær så beroende av den, måste ha den till jobbet varje dag. Kør 10 mil tur och retur. Sverige-Norge/Norge-Sverige.

Jag har åkt mer Erik några dagar och æven fått låna bil av en arbetskollega. Skulle fått låna bilen av arbetskollegan Jens denn vecka, till bilen ær kirrad, men nu hade hans dotters bil fryst, så hon var tvungen att ha den=/ & Erik har børjat nytt jobb idag och han har har andra arbetstider som gør det omøjligt før mig att åka med honom hem...

Så.... En skøn frisk promenad på 5 mil? Skulle man palla det?Kænns så jævla piss. Har massa att gøra idag. Tanken var inte att jag skulle ut och gå i flera timmar. Hela kvællen rættare sagt. Kan lika gærna sova kvar hær då. På jobbet i en overall, haha!

Nej, men det får fan løsa sig på ngt sætt. Vi ska mekka med bilen i morgon, så får vi se vem som ær min ræddande mørka ængel idag! Om någon har lust att hæmta mig eller om jag får lifta...

Ha en fin dag folkens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0