"A New Year to Come"

& så var vi här igen. Ytterligare ett år har gått. Ett nytt år nu skall komma. Nya förhoppningar & nya nyårslöften.

Jag har verkligen inga nyårslöften, det blir lixom bara nya lögner & nya besvikelser. Istället så har jag idéer & krav på mig själv om 2013.

2013 SKA bli så jävla mycket bättre än 2012.

I morgon ska jag vara på gymmet, första dagen av nya tag. Jag ska bygga muskler, jobba med att forma kroppen. Har gått ner tillräckligt i vikt, Nu är det muskler som gäller. Mycket protein & mycket styrketräning. Om några veckor ska jag börja plugga. Flertalet distanskurser, digital ljudinspelnigsteknik, kost/näringsämnen, Musikteori, gitarr & piano & Photoshop teknik. Fan så kul det ska bli! Har & ska söka fler jobb på Nordby & även andra jobb i Norge. Satsa stenhårt på musiken, har nya band på G, ska boka in gig, ska lära mig Fiol. Skriva ny musik.

En summering av 2012.

Träffade min själsfrände. Förlorade Fru..
Träffade A blev kär, resulterade i att han var den värsta fittan jag någonsin träffat & han förstörde mig & raserade min själ.
Jag gick in i väggen & gick in i en rejäl depression.
Sa upp mig från jobbet på Gyproc för Antons skull, fick ett nytt på Unger AS. Fick jobb på Glitter, slutade på Glitter.
Hittade mitt nya livsprojekt & kärlek, träning. Gått ner massa i vikt & brutit dåliga vanor.
Varit nykter 8 månader av 12.
Fått min diagnos, Hyperaktiv personlighetsstörning, fått medicinering.
Fått en ny fantastisk människa i min vardag, älskade Emma<3
Träffade en kille som tog mitt hjärta, men lämnade mig & han har fortfarande mitt hjärta i hans hand...Soulmate. Du, jag & Döden.. Sermon to the Dead.
Min & Pärs relation har fördjupats sen min överdos i november & det är jag mycket glad över.
Fruktansvärt jobbig boende situation, andra gången jag är på väg att bli vräkt, ett helvete med fyllekärringen under & dom galna Hyresvärdarna.
Fått nya vänner genom träningen.
Har en jävla kass relation med mor, har ingen kontakt sen ett par månader tillbaka.
Fått psykhjälp & antidepressiv medecin.
Jag har fått upp mitt gitarrspel tack vare Nödtveit, spelar mer gitarr på sista halvåret än vad jag någonsin gjort!
Förlorat människor som betytt enormt.


Fan det är så mycket mer, men vi tar det här så länge!
Nu ska jag göra en Irish, sminka mig & byta kläder & göra det sista innan folket kommer!

Som sagt.

I belive in 2013.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0