"Worked my ass of..."

Kom precis hem från gymmet, fuck vad skönt, körde kontidion i 45 minuter och pressa mig till max! Sitter och dricker en Smootihie nu, jävligt god. Banan, hallon,ägg,naturell yogurth & mjölk. Ni som tränar, fungerar verkligen proteinpulver? Alltså gör den den verkan den ska? Är jävligt skeptisk mot alla pulver preparat,"öka fettförbränningen","Ökar styrkan." ETC. Kluven om jag ska ner och köpa något pulver, men vad isåf?

Skrev en jävligt förbannad lapp på bilen innan, är så sjukt jävla less på alla norrmän som tar de få parkeringar vi redan har i Strömstad. OCH jag som bor här inte får möjlighet till parkeringsplats, utan måste betala 20 kr/T för att få stå där jag bor? Hur skevt är inte det?! Nitiska är dom jävla parkeringsvakterna med, ja, förutom en. Har betalat hur många tusen i parkeringsböter sen jag flyttade hit för 11 månader sen pga att det inte finns några parkeringar och jag är trött på att betala. Räknade på hur mkt det skulle kosta mig under sommarhalvåret att stå nere på parkeringen för ett tag sen. 4000 jävla tusen!Argh! Fuck it!

En sak lugnade ner mig tidigare idag, jag har ju varit sjukskriven i 2 veckor tills förra veckan. Gick tillbaka till jobbet för tidigt och det gick åt helvete, så en vecka har jag nu då varit arbetslös och med det = ingen inkomst. Ringde till Psyk och snackade med en sköterska där och hon förklarade att man kan retroaktivt sjukskriva personer & det innebär att jag kommer bli berättigad sjukpenning för denna vecka och framöver. Puh.

Jag ville så gärna vara redo att gå tillbaka till jobbet efter min sjukskrivning, men med allt som är och med mina medz och att mitt dagsskick kan pendla så jävla mycket, så kan jag inte jobba nu. Jävligt enkelt. Min läkare frågade mig om jag ville ha fortsatt sjukskrivning då på mötet då jag fick diagnosen, men jag svarade "Nej, gotta get back to work"... Har sån jävla hög arbetsmoral och jag vill så mycket. Sen glömmer jag bort att känna hur jag egentligen mår och vad jag behöver.... Så ska jag få mer recept utskrivna på måndag, behöver mer Concerta och mer Imuvane(insomning), har såna insomningsproblem och jag vet inte när det kommer gå över.... Jag ligger och gråter & ångest när ensamheten infamnar mig, och det är då saknanden är som störst...

Life a bitch and then u die, right?

Ska iväg på möte nu hos min handläggare på Soc, prata av mig lite & uppdatera sen sist vi sågs!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Ester

Oh my, vilken blick:)

Svar: Tnx;)
Darkness

2012-08-14 @ 12:06:12
URL: http://heysugarmagazine.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0