"When the love surrounds u...."

Ny dag, nya tag. Right?

Ytterligare en bra dag, utan ngn vidare ångest, bara en sån där lätt ångest som jag kan hantera.

Vaknade med Mela brevid mig & vi drog på oss kläderna och drog ner på Kaffedoppet & käkade frukost, inget vidare väder i dag, men vi trotsade det trots allt;) Efter frukosten åkte vi ut till Tk & fikade & snacka massa skit. & mitt i allt kommer fina Martina på besök från Gbg ,så hon svängde in och joinade.

Sen kolla Tk in Forden, då det är ngt galet jävla klickande i motorn & det är troligtvis ngt grenrörspackning & toppackning som måste bytas. Lätta grejer trodde han! Får fan hoppas på det, hatar att ha problem med bilar... Har haft min del av den skiten i 1 ½ år. Ägt tre bilar. Min första kärlek kommer jag ALDRIG glömma. Toyota Celica. Blank svart. As schyssta kurvor. Yeah, hon var vacker. Blir till att köpa en ny sådan tror jag allt. Miss her too much.

Vi hade planer på att spela torsdagsbangolf, men vädret sprack rejält. På väg hem från Tk så började det spöregna, då jävlar är det schysst att åka ner cabbat:P Hårt som Satan!;)

Vi drog hem till mig en sväng, chillade, lyssnade på musik och jag satte på mig ansiktet för käk på Resturang Park.

Nu har jag precis kommit hem där i från & Martina har åkt hem till sin mor och far! As fin middag. Behövdes. Var skit länge sen vi sågs, så vi hade en del att snacka om.

Under samtalet med Martina kom jag på mig själv berätta saker jag hade förträngt om Anton. Saker som jag på något sätt låtsas att dom aldrig funnit. Saker jag störde mig på. Hans JÄVLA Youtube tittande. Det kunde göra mig galen. Hans JÄVLA lyssnande på hans SKIT musik. Hardcore. Urgh. Värsta jag vet. Nästan samma klass som trance/techno. Hate it. Piss och blä. Hans slacker behavior.

Jag satt över fan en timme & malde på om Anton, våran historia, hur den sett ut från dag ett & det oundvikliga slutet. Vi som var det perfekta paret, utåt sätt var vi snyggast & personiellt perfekta för varandra. INGEN kunde ana ugglor i mossen de första månaderna. Absolut ingen. We were a match in Hell. Yeah. Den muren krakulerade jävligt rejält mot slutet. Alla blev fan inblandade i våran smörja. T.O.M våra jävla morsor. Vi snackar om Vuxna människor där mammorna till dessa människor är tvungen att medla mellan sina barn. Dom ville ju så gärna att det skulle vara jag & Anton. Mamma älskade honom. Marina, A;s mamma tyckte väldigt mycket om mig. Dom kämpade lika mycket för mig & Anton som jag gjorde. Kanske Anton med från början tills han gav upp.

Ska nu dricka ett par glas vin, färga hår,måla naglarna, bara vara.
Andas. Känslorna, tankarna äter upp mig så fort jag är själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0