"Vomit versus shit..."

Varit på gymmet med Mela & frugan & tränat järnet. Tror jag tog ut mig lite för hårt.. Har ju börjat med sån här blåbärs protein/måldtidsersättning nu i två dagar, kombinerat med smoot´hie var 3-4 timme & jag antar kroppen håller på att ställa om sig.... Kom nyligen innanför dörren och redan när vi åkte från gymmet sa jag till Angie att jag mådde illa & jag fick sån plötslig huvudvärk. Kom inte mer än innanför dörren hemma så fick jag springa på toa för magen satte igång, satte mig och sket och mittiallt så bara känner jag spyorna välla upp i munnen så jag kasta mig över badkaret & kaskadspydde i några minuter.Kändes som en hel jävla evighet. Det enda som kom upp var vatten, blåbärsmjölk, kaffe & galla. Sitter nu and catch my breath a little, helt kallsvettig och svimfärdig.... Vilken syn det måste ha vart, haha! Det var som jag brukar säga ett riktigt "Kodak moment", haha!

Ska ta en snabbdusch & sen ta en måltidsersättning och dra på mig kläder, ska iväg med Fru/Lova till Nordby och shoppa. Behöver nya kläder. & underkläder. Ska fan köpa mig något riktigt jävla hett/sexigt till nästa fotosession=) Blev ett gäng riktigt bra bilder igår, Mela var skit duktig på att ta kort! Så det blir många fler sådana sessioner vill jag lova!

Tonight blir det Rövballebandet på Skagerack, ska bli skit kul verkligen! & fina Martina kommer på besök från Göteborg så det blir en jävla röjjig kväll ikväll! Ska vara nykter & vara chaufför och köra raggarbil, det blir något nytt;) Sen efter giget ska vi ut på Kattan, ett stripphak utanför Strömstad mot Norge. Aldrig varit där så det ska bli sjukt jävla kul=)

Duschen kallar. & arbetsförmedlingen.& Försäkringskassan. & Apoteket. Alla dessa förbannade måsten... Ha de så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0