"True love"

Sitter på Psyk nu & väntar på en sköterska som ska ta lite olika prover, typ EKG,leverprov & blodtryck. Ska ha uppföljning på Concertan, för & nackdelar, om jag har känt av bieffekter,om jag har rätt dos... Har känt av lite hallisar ibland & mitt närminne har blivit jävligt defekt.. :/

Proverna var bra, stabilt blodtryck & puls, urinprovet var alright med:) Fick väga mig oxå, fan 83 kg, träningen börjar ge effekt! Nice! Ska iväg med fru & barn snart & bada/fika, ska bli mysigt! Älskar den kvinnan mest i hela världen, eller delad första plats med mor;) Angie är underbar på alla sätt, har aldrig känt Sån kärlek som jag gör för henne med någon.. Hon har allt jag vill ha, hon är bara så fantastiSk! Vi har haft det jobbigt ett tag, men äkta kärlek håller. Vi har pratat ut & vi förstår varandra. Skönt som fan!

Nu ska jag käka frukost & städa lite i väntan på A & L, ha en fin dag guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0