"Time to drag my ass to the sofa..."

Fuck.Svetten bara sprutar. Var ett intensivt pass på gymmet med blandad kondition, styrka och boxning.Trodde det skulle bli skit jobbigt att träna idag med tanke på kalas fyllan i lördags, men inga problem här inte=)

Kom hem för ett litet tag sen och hamnade som vanligt framför datorn & nu har jag gjort en tränings Spotify lista, "Träna Satan" heter den. Bra blandad metal/hårdrock som gör att adrenalinet bara sprutar;) Allt från Deicide,Sepultura,Volbeat till At the Gates,Lamb of God & Manson.. God blandning med andra ord.

Ska ta en natta cigg & dra i en rulle, laddade ner ett gäng i går..Får se om det var någon sevärd! Har ni några tips, skicka tipsen till mig=)

Alright, i morgon kör jag igång med smoothie dieten...Får se hur länge man klarar den då... Tycker ju skiten mättar bra, lätt ätet och det är ju gott. MEN man kommer med all säkerhet bli less på skiten efter några dagar..... Skitsamma, jag ska bli fit och då får det fan kosta vad det vill.

Nu lägger jag mig i soffan & önskar er alla en god natt.

Kommentarer
Postat av: AL

Asså man vill ju bara slita av den där jackan... :P

2012-08-16 @ 07:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0