"Stay just another day.."

Ligger helt avskilt på en klippavsats vid en sjö utanför Std. Vinden fläktar,solen värmer & vattnets kluckande gör mig lugn. Är här själv & det känns helt okej. Behöver ge mina tankar en chans att få redas ut. Vad jag måste göra. Jag önskar dock att A var här. Hade velat prata öga mot öga med honom en sista gång. Fråga honom varför? Varför alla dessa lögner? Varför vi var tillsammans när han hela tiden velat ha en annan!? Varför jag/vi avslutade oss way back? Varför han har behandlat mig som han gjort? Så många frågor, så jävla lite svar. Jag hade helt klart önskat ett annat avslut, sen han gjorde slut så skiter han fullkomligt i mig, vi har inte pratat en enda jävla gång, mer än några sms där han fullkomligt har pissat på mig & gjort klart att han aldrig mer vill ha med mig att göra.... Frågan jag ställer mig är vad jag har gjort för att förtjäna de behandlandet av honom? Anton var ju min "familj" som han så fint uttryckte det för inte alls länge sen.. Lies lies lies... Låg & tryckte i soffan framför ett par filmer igår kväll, ångest & tårar. Orkade inte vara vaken Så jag tog ångest dämp & sömntab, tog A;s tröja och gick & lag mig vid 22 tiden... Vaknade till en ny dag, första dagen på Concerta, hoppas fan på dessa att dom gör mirakel. Mitt sista hopp. Känns att idag är en bättre dag än igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0