"Sexy and i know it..."

LMFAO. kul låt. Jävligt bra träningsmusik. Satt i system att när det börjar bli jobbigt så drar jag på dom. Haha, inte Cannibal Corpse eller Watain. LMFAO;) Bra beats, bra dunka dunka muskik som man blir jävligt peppad av!

Fan skulle egentligen till gymet nu tänkte jag, men det är så sjukt fint jävla fint väder.Så jag drar med mig Aya och åker och solar vid havet någonstans istället;) Sov lite länge idag, hade satt klockan på 8.00 för jag skulle åka till gymmet vid 09.00, det blev ju en jävla stor failure.... Försöka ta träningen mellan solningen och att vi ska dra på Crusing/Raggarträff i Halden/Norge.

Ska fan knulla ikväll. Jag behöver det. Knulla som att jag aldrig sett en kuk. Hahaha! Mr E kommer, så det är awesome, tänkte ta och utnyttja han lite! Do u need cock, take it. ;)

Fin dag i dag och det ska utnyttjas till fullo.

Jag hoppas ni får en minst lika fin dag som jag tänkte ha!

Rock On!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0