"Sexual transmitted Diseases.."

Så där ja, bokat tid till Sesammottagningen här i Strömstad om en månad. Ska ta cellprov, ta ut p-staven ( som för övrigt gick ut den 20 Mars...), kanske sätta i spiral eller en ny stav.. Vette fan, jävligt kluven... Vad hade ni valt? Är det en myt att det tar månader/år för kroppen att ställa om sig till att göra sig redo för att bli gravid efter man tagit ur en p-stav? Det är det som gör mig tveksam till att sätta i en ny.. Jag vill fan ha barn. Helst NU. Men den planen gick ju direkt ner i helvetet....

Ska även kolla könssjukdomar,Klamydia, syfilis, gonorre & H.I.V. Skönt att få det gjort. Gjorde H.I.V test i Januari & jag har inte haft så mycket tillfälliga sexuella partners sen dess eftersom jag träffade Anton i början av Mars.. Men jag har nu börjat tagit igen missad frukt så att säga, så det är lika bra att göra en reality check.

Sen kom en representant från Hälso-miljö styrelsen hit och dokumenterade mitt badrum. Skönt att äntligen tagit tag i det. I nästan ett år har jag bott i denna lägenhet och hyresvärdarna har fortfarande INTE, efter MYCKET jävla tjat renoverat badrummet som är fullt av mögel, spruckna våtmattor/tapeter,toaletten läcker och likaså badkaret... Har nu gjort en anmälan hos Hyresgästföreningen och nu börjar det hända grejer. Bra som fan.

Satte mig med keyboarden innan och har fastnat framför den i några timmar, rensat igenom högar med gamla låttexter som jag tänkte göra musik till och få färdiga. Finns några lovande hit låtar vill jag säga;)

Ska ta mitt ass ut i solen nu och ut & motionera,intervall träna tänkte jag... Gå rask takt och sen springa ett par minuter ETC...

Ska på gymmet med Mela ikväll, ska bli gott som fan då jag haft tre dagar utan träning=/

Ciao.

/E




Kommentarer
Postat av: AL

Fan vad kul att du får utdelning på saker du tar dig för

Och JÄVLAR vilken bild på dig!!;)

2012-08-14 @ 16:21:34
Postat av: Becky

Det är en myt att det tar månader innan man kan bli gravid efter att man haft p-stav. Om man läser trådar m.m så verkar det vara tvärt om, dem flesta blir på smällen direkt!

2012-08-14 @ 16:47:31
Postat av: L

Det är ju olika det där. För mig tog det 1 år att få tillbaka regelbunden mens efter p-stav och därmed ägglossning. Blev dock gravid 4 mån efter att vi slutade köra avbrutet samlag.

2012-08-14 @ 22:17:13
Postat av: Karin

Sätt inte in spiral!!! Jag har haft så jävla mkt problem med det, det gör super ont att sätta in en & jag fick massa olika problem!
Min mamma satte in en & den växte fast så det fick bli operationer & grejer, men då hade den kommit ut med blodet för hon fick så in i helvetes mkt mens. Jag rekommenderar kondom, alla sortes preventin medel är inget vidare för din hälsa. När jag slutade med p-piller så fick jag mkt mindre humörsväningar & mådde allmänt bättre. Nu är humöret bara dåligt innan mens.

Svar: Tack för tipsen! Ska nog ta en till p-stav lik förbannat... & hoppas att jag får lika tur som jag hade de tre första åren utan mens=)
Darkness

2012-08-15 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0