"Rock n roll highway..!"

Ny vecka & ny dag. Piss dag har det varit sen jag vaknat.Sovit skit dåligt och ångest hela dagen tills jag tog ångestdämp... Var hos kuratorn innan & pratade..Fan det är jobbigt att prata om vissa saker. Gör så jävla ont. Pratade mest om separationen från A... & det drar ju upp minnen... Sen har jag slutat prata om A med mina vänner för att jag vet att ¨många är less på att höra mitt eviga tjat om A & att se mig söndergråten och förtvivlad. & sen när jag pratar om honom med min handläggare eller med kuratorn så bara kommer alla känslorna på en och samma gång..=( All förtvivlan b yggs upp inom mig och när jag väl pratar om honom så finns det inget stopp på tårarna....

Jag har haft flera bra dagar på senaste veckan och det är skönt.. Men sen kommer såna här jävla dagar och då är det svårt att tänka att det blir bättre dagar=( Blev fortsatt sjukskriven i 1 månad till... Känner ingen som helst motivation att börja jobba... Jobb som annars ALLTID varit min trygghet och glädje har nu bara blivit en plåga att tänka på. Jag kan inte lova vilket skick jag är i från dag till dag...Som sagt vissa dgr bättre, andra sämre..

Till något roligare. Var ett jävla bra drag i lördags, hände mycket spännande grejer och det var svinmycket folk & schyssta crusing bilar i Halden. Cruisade runt i byn och drack bärs & en del sexuella aktiviter skedde, så det var rock n roll. En jävligt sjuk sak hände i gula faran, jag & Angie skit fulla börjar rå hångla på golvet i bilen och någonstans där så häktade vi fast i varandras piercingringar i näsan & helvete vilken smärta! Ingen trodde på allvar att vi satt fast utan alla trodde vi bara låg och hångla satan, men så var ju inte fallet. Alla ryck och alla inbromsningar och folk som drog i en fick mig att tro att min näsa skulle klyvas i mitten! Angie löste det på något sätt och sisådär en 15 minuter senare så var vi lösgjorda, haha! Har fortfarande svin ont i näsan och ena sidan är lite svullen. Har ont överallt efter lördagen, i lårmusklerna,näsan, ryggen ETC.. It is a hardrock life;)

Dock så har jag insett en sak och det är att jag kan inte dricka på Concerta tabletterna, har druckit två ggr sen jag började med dom och båda gångerna så är jag fortfarande full när jag vaknar dagen efter. Tror tabletterna gör så att alkoholen stannar kvar längre i kroppen=/ Men egentligen så är det skitsamma, för att jag ska ändå sluta dricka för att jag vet att jag mår bättre av att vara nykter... Sen ska jag satsa fullt ut på träningen och att gå ner i vikt & då är ju alkohol skit att ha med att göra...

Nu kom Frun/Lova, så nu ska vi umgås & jag ska tappa upp ett bubbelskums bad åt Lova.

På återseénde..


Kommentarer
Postat av: AL

Men shit. Ögonen!!;)

2012-08-13 @ 19:26:38
Postat av: Frugan

Hahaha fast det var värt dom 15 minutrarna ;)

Svar: Som fan;) <3 Finns ingen som kysser lika bra som dig hjärtat!
Darkness

2012-08-14 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0