"Playing some guitar.."

Suttit med gitarren & Keyboarden mesta tiden denna dag, jävligt skönt. Hittat lusten att börja spela igen... Gått igenom massa gamla låtar som jag skrivit genom åren men aldrig slutfört, så det är en projekt som heter duga. Men det är cool, all tid i världen nu när man är sjukskriven...

Har för övrigt gjord den äckligaste smoothisen ever... Med björnbär och jordnötter. Rekommenderas INTE. Det är fullt med kärnor & sen jordnötsbitar på det, fy fan.. Förstår inte hur jag ska få i mig skiten... Har ni några tips på bra smoothisar som innehåller en hel måltid? Har fått för mig att bara ä´ta smoothisar nu för att få en snabb och effektiv viktnedgång & SEN bygga upp muskler.. Fått det tipset och det lät bra tycker jag=)

Ska dra till gymet snart med M, var ute och sprang runt halva Färingen innan, var en sjukt skön tur bara jag & naturen och sjön! Otroligt vackert där ute med. Det har lixom blivit mitt ställe som jag åker till när jag vill varva ner, gråta, skrika, bara vara jag. Älskar Färingen!

Nej, jag häller ut den här skiten och gör en ny. Urk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0