" Piss and shit god damn it!"

Springer på toaletten som en vettvilling! Bra soppa det här! Skitit två ggr idag & springer och kissar var och varannan timme! Detox deluxe!
Magen är igångsatt som aldrig förr, skit bra med tanke på att så långt bak jag kan minnas skiter jag en gång var tredje-fjärde dag, så detta gillar nog magen!

Snart kommer Nödtveit & hans far och hjälper mig med ett vitrinskåp & massa annan skit som ska till tippen! Rensat ur alla skåp och under säng och förråd! Ut med det gamla och in med det nya=) Så himla tacksam för den kommande hjälpen! Tnx Dudes!<3

Dundrar Airbourne och sitter och lurar som fan över resor nästa vecka, så sjukt taggad för en outbroad trip, sååå välbehövligt så ni anar inte. Ligga på beachen, dricka drinkar,äta god mat och bara slappa! Just nu är det jävligt bra väder på Grekland och Cypern, så det lutar åt något av dom resemålen.

Ska spela lite piano nu tänkte jag, så på återseénde!

Hail!

Kommentarer
Postat av: AL

Thats what I call good shit ;)

2012-08-23 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0