"No sleep for the wicked.."

Ligger i sängen, kan inte sova. Mela drog för över en timme sen (Såå nöjd med håret, tack baby) & just nu ligger jag & är sjukt nostalgisk & känner mig svävande...Lyssnar på musik jag inte lyssnat på på åratal & vilka minnen & tankar det återuppväcker! Him. Edguy. Northern Kings. Gahh listan går att göra lång... Pluton Svea, Thule. Går typ igenom hela mina tonår i huvudet.

Fan vad man vart med om mycket grejer & man har bara kommit 1/4 av sitt liv..(Om man nu blir så gammal?!) Haha!

Fan måste sova men jag kan inte.. Ska upp tidigt, massa att göra... Magen kurrar & jag kan inte äta för sopp helvetet är slut!

No rest for the Wicked, right?
Huh..


Kommentarer
Postat av: joanna

Håret blev kanonsnyggt! Funderar själv på löshår igen! Men med clips, så jag kan välja när jag vill ha långt hår ;-)

2012-08-26 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0