"Night tales from à girl"

Jävligt trevlig kväll!
Lade mig precis ner i sängen & krypit ner i One piecen.Kärlek.

Var ju meningen vi skulle dra till Trollhättan på Trident... MEN vi hamnade på raggarfest med ett Eddie Meduza cover band!

Min älskade fru blev dyng rak & spydde kaskad spyor, haha har aldrig sett henne sååå full! Men lika underbar är hon för det<3

Jag hade det oxå mycket angenämt & det var så skönt att vara nykter! Gillar verkligen det! Kommer ju dricka när vi drar utomlands, men när jag kommer hem igen blir det straight edge again! Vill vara nykter, mår bättre som människa av det, och jag är sån jävla kul person så jag behöver ingen sprit för att bli galen, det är jag redan som det är;)

John Blund knackar på...

God natt..


Kommentarer
Postat av: A.L

Fan vilken jävla snygging ;)

2012-08-26 @ 08:33:49
URL: http://www.fuq.com
Postat av: Fredrik

Snygga jävel ;)

2012-08-26 @ 13:04:43
URL: http://sandbergfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0