"Naked,tired and on fire..."

Kom precis från gymmet, fan körde kondition & armar,axlar & rygg, fan hela jag skakar av utmattning!Helt jävla fantastiskt! Älskar att träna! Varför har jag inte gjort det så här seriöst innan? Får mina impuls iniativ och sen tröttnar jag efter ett tag. Känns annorlunda den här gången! Jag & Mela är sjukt bra på att puscha varandra, och det är ju ett måste för att man ska bli bra träningspartners.
Var tidigare idag på gymmet oxå, drog en 45 minuters Konditions pass, brände 300 Kalorier;)

Nu sitter jag här, naken, svettig och utmattad, fast endå uppspeedad till helvete,ska roa mig ner litt & ta en banan & en riskaka & dra på en film så kanske man varvar ner.

Fin dag idag oxå, vaknade, gjorde ägg & bacon,satt och slösurfa & spela gitarr.. Skrev om mitt CV, ringde några viktiga samtal, mailade några mail. Kollade efter jobb... Sen drog jag som sagt till gymmet och sen drog jag och hämtade upp Aya & käkade lunch med honom på torget. Sen drog jag och Nödveit ner med gitarrerna till parken och satt & lirade ett par timmar. Det var sjukt nice med gassande sol;) Efter det tog jag bilen ut till TK och tog en kaffe och tjötade om livets mysterier. Älskar att vara hos honom, lugnet på landet lixom! hus avskilt från stan, med massa raggar bilar på tomten och ett skitigt garage och härlig veranda.. You just cant not not love it;)

Som sagt andra riktigt bra dagen på länge=) Ingen ångest,bara total avslappning. Love it. Jag hoppas det fortsätter så här nu. Uppåt. Spika jävla vägen rakt uppåt! Allt handlar om att kämpa och vilja må bra & den viljan känner jag att jag har sakta men säkert börjat få tillbaka.. En dag i taget, ett andetag in och ett andetag ut. En dag går väl livet vidare antar jag=/

Nej fan, nu ska jag slänga mig in i duschen & sen dra på lite hårdporr på datorn & sen blir det till att crascha i bingen!

Ciao for so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0