" Music filled my ears with calmness..."

Fin dag idag.

Nödtveit kom på besök efter frugan dragit hem, för hon skulle på dejt ikväll, och lämnade mig ensam;) Så jag och Karl har spelat massa gitarr & sjungit, spelat piano! Sån oerhörd lättnad att jag fått tillbaka spelglädjen! Sedan fick jag fin besök av Maltzeff, så hängde med och lirade ett tag & nu nyligen drog han ut på krogen. Så jag antar jag kommer bli väckt inatt när han kommer hem och ska böka ner sig i sängen...

Vill ni höra bra musik, en bra röst, en bra gitarrist, Sing/song writer, glid in på Andreas Steinmo på Youtube där han har en egen channel. Jag kom i kontakt med honom för att han är barndomskompis med A & från första gången jag hörde hans röst var jag såld! Vi skulle egentligen träffas och jammat ihop men ja, nu blev det ju som det blev och det är kanske inte så aktuellt längre..=/ Men hur som haver, jag och Nödtveit satt och gjorde en cover på Andreas "We´ll find love". Så den ska jag spela in & lägga upp på FB inom de närmsta dagarna! Tnx Adde för att du gjort en sån sjukt bra låt! Vilken känsla=) Love love love it!

Nu är det klart, Tove har grejat hundvakt och hennes jobb är det löst med, så nu är vi fan snart på väg! Så sjukt taggad och helt pirrig i hela kroppen! Senast jag var utomlands var i November -09, då åkte jag & Pekka en sista minuten till Lanzarote från Växjö för 1200(!) spänn! Hamnade på ett Fyrstjärningt hotell=) Det kallar jag flyt. Nu lutar det åt Grekland eller Cypern. Vi åker från Arlanda är det tänkt!

Har tvätt tid i morgonbitti & det ska bli skönt att få undan all jävla tvätt! Sen behöver jag packa ner ett par shorts som ska med till utomlands;) Min väska kommer bli jävligt enkel.

*Digitalkamera
*Stash
*Medicin
*Smink
*Två par shorts
*Två strandklänningar
*Trosor
*Sandaler
*Linnen
*Tropicana olja

Har inga sommar kläder, så det får mestadels bli naket i värmen;)
Eller shoppa loss där nere! We´ll see.

Första dagen på dieten avklarad. Soppan är nästan lika god som igår kväll efter träningen... Nästan.... Har ätit den 5 ggr idag. Men det känns lovande!

Nu ska jag fan ta och lägga mig,äta upp den sista soppan i skålen & sen säger jag God natt.


Kommentarer
Postat av: Toveeeee

Sjukt pirrigt:-D Snart ligger vi där på stranden med en drink i handen:-) Jippie!

2012-08-23 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0