"Miracal Pills...."

Yeah. Haft en jävligt bra dag.

Chillat själv vid en sjö,åkte hem till K & N käkade lite mat & drack kaffe. Tog mig en skön stund i hängmattan, där jag började läsa en bok... Första boken i Twhilight böckerna. Den om vad hon nu hette. Bree tror jag. Älskar dom böckerna, var länge sen jag läste, så det är skönt att börja igen....

Sen drog vi in till Lagunen, ett jätte fint bad/lek/äventyrs ställe lite utanför Std & spelade skiten ur oss på Beach Volleyball. Gah svettigt vill jag lova, men det var kul=)

Sen efter två timmars spelande körde jag hem folket och drog till TK och snackade skit över en kaffe. Nu är jag hemma och håller på att leta ihjäl mig efter min jävla internet dosa, måste betala räkningar. Lätta ångesten. Gå ner till brevlådan och öppna den. Genom alla år medför det en jävla stress och onödig ångest..
Jag har pengar, det är inte det det handlar om, men just själva grejen, vad väntar i brevlådan..Så många jävla ggr man har fått överraskningar från snuten, kronofogden, inkasso, Försäkringskasan ETC Palla.

Snart kommer Milla med, ska ha myskväll, kolla film & bara vara. Käka chips & dricka cola. Yeah ni hörde rätt:P Har druckit en hel del på sistonde för att dämpa den smärta jag känner inombords av förlusten av Anton & annan skit. Men det får vara bra någonstans. Sen med nya medzen ska jag inte dricka, kan påverka effekten... Jaja... Apråpå medzen, vilka jävla mirakel pills!! Jag tog en tab i morse & jag kände skillnad.

Ska äta en tab i tre dagar, sen ska jag öka dosen till två tab på morgonen. Kände sån jävla lättnad när jag kände inom mig ett lugn jag aldrig känt förrut. Det går inte att beskriva känslan!

Kände på eftan att jag började stressa upp mig & få tillbaka den molande ångesten i bröstet.... Vi har börjat på en låg dos och sen kommer vi öka efter hand för att se vad som är ultimat för mig.Jag hoppas så mycket på dessa tabletter så det är inte sant. Jag överlämnar mig helt i dess händer, för det MÅSTE fungera för mitt fortsatta levende.

För att få må bra.

Säger God natt for now,måste hitta den här jävla dosan & färga håret & nu kommer Mela!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0