"Long hair again!!"

Happy me god damn it. Vann auktioner på Tradera igår, 45 cm långt äkta hårextensions & ett platina vitt set med clips,oxå 45 cm=) Oh så jag har saknat mitt långa hår! Var egentligen jävlligt dum i våras, hade redan långt hår, men var sugen på typ 10(!) cm längre hår, så jag köpte mig extensions med keratinvax. Mela gjorde ett fantastiskt jobb och jag fick det hår jag alltid velat ha. Långt, vackert och inte slitet hår. Mitt eget hår var så jävla stripigt så det smälte så fint in i extensionen...

MEN. Sätter man in lim extensions så är det sjukt viktigt att borsta håret varje kväll och göra fläta, för att undvika grottbo/dreads inne vid hårbotten... Yeah, jag skötte det jätte bra i kanske 1-1 ½ månad tills jag träffade DET. För mycket sex och för mycket gnussande i kudden & att jag misskötte borstningen resulterade i att jag hade ett jävla grottbo med dreads från helvetet, som gjorde att jag var tvungen att klippa av mig mitt hår.MITT BLACK METAL hår. Vilken ångest den dagen då A;s mamma satt och klippte upp mitt hår.. Gahh... Kommer ihåg det som det var igår. Ren och skär förtvivlan.

Klippte mig & det resulterande i en schysst frisyr som jag trivdes i i kanske 1 månad... Nu är det bara vildvuxet och jag trivs inte alls i min nuvarande frisyr. Så fina Mela ska åter igen ställa upp & sätta i lim extensions i mitt hår, och denna gång ska jag sköta det! Inget gnussande i kudden här nu:P

Gick upp vid halv tio idag, diskat, käkat shake och betalat Tradera.. Druckit kaffe, rökt och funderat över framtiden... Vad jag ska göra när min sjukskrivning är över.. Känner mig snart redo att börja jobba igen & jag har kontakt med gamla arbetsgivare i Norge, Lilleström/Oslo och jag är sjukt sugen på att börja jobba där igen.

Idag blir det fotograferingsession igen. Vi ska vara ute hos Tk i hans garage och använda hans garage & hans "fin" bil som rekvesita, kommer nog bli läckert som fan! & sen har även snälla Jörgen ställt upp så vi ska få låna hans Harley Davidson för en session;) Tnx Dudes!

Har mentalt gjort mig redo för att dra på gymmet, solen skiner ute och egentligen har jag ingen lust what so ever att dra dit, men ska man bli porrstjärna må man trimma upp kroppen litt;) Det är det som driver mig känner jag. Pressar mig till det yttersta. Ska ha tajt kropp, ska känna mig helt bekväm med den. Viktigt som fan.

En solig klippa hade inte varit helt fel nu.. Men va fan!
Nu drar jag till Gymmet!

Vill även visa konsten min vän Becky gjort till mig, så sjukt duktig!



Kommentarer
Postat av: tobias

Ewa........ Vet du hur svår.du är att få tag på?? Evigheter sen. Bor du kvar i växjö?? Hör av.dig. [email protected] // jennies x

2012-09-05 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0