"Life´s quite nice right now..."

Lyssnar på Black Label Society´s "Book Of Shadows" & den är grymt bra. Mycket fina ballader. allt Zakk Wylde rör vid blir guld. Klarar inte för många "vanliga" låtar med Black Label Society för Zakks alla jävla solon. Yeah . Han är grym på gitarr, men det blir väldigt tröttsamt i längden.

Jag känner mig som en helt ny person... Befriad från demoner som förpestat mitt sinne i snart två månader.. Tabletterna har stabiliserat mitt mående & jag är lugnare och mer tillfreds med tillvaron. Så här många "bra"dagar har jag inte haft sen i våras. Tror jag snart är ur denna jävla kris! VIll inte ta ut vinsten i förskott, men det känns som det just nu.Just idag. Jag tar mig an saker som har varit en omöjlighet tidigare, städa exempel. Så här fint som jag har det nu har jag aldrig haft det, så här länge. Det är underbart. Jag vill ha städat och snyggt. Jag vill att polare ska trivas när dom kommer hit. Det känns bra som fan.

Snackas om att vi ska dra till Trollhättan på lördag, Trident lirar där. Hade varit jävligt kul att träffa Johan & Helena som jag inte träffat på fan vet när!

Denna dag har passerat i lugn takt, gymmat med Angie & Karl & sen spelat piano & jammat med Karl. Städat. Fikat. Druckit shakes.(Urk). Ska dra iväg & göra en sista sak för att avsluta ett kapitel i mitt liv ikväll... Sen kan jag känna inre frid när det är gjort.

Önskar er en trevlig kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0