"Fuck it"

Mår skit. Inget känns rätt. Dålig dag idag. Fick lämna jobbet igår pga att jag fick en jävla ångest attack av medzen som jag inte är van med... Fick dra på sjukhuset för att kolla hjärtat, det skenade iväg i jävlig takt & jag fick tabz för att komma ner. Fan jag vill bara må bra!!! Har alltid lidit av depressioner så långt bak jag kan minnas, men nu efter Anton lämnade mig så har det spårat ur. Har aldrig mått så här sjukt jävla dåligt, varje dag är en kamp att ta sig upp ur sängen... Försöker se ljust på framtiden men det är sjukt svårt... Jag hoppas att jag kommer i fas med tabletterna, att Anton & jag kan träffas & prata, att alla problem kommer lösa sig. Ser fram emot att börja ha kontakt med psykolog & prata, någon utomstående att bolla med. Ska även sluta dricka igen, drickandet har spårat ur igen & enligt läkaren så är inte det bra att blanda Concerta & alkohol.... Puh, förändringarnas tid right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0