"Friday it is..."

Vaknade av Maltzeff som väckte mig och då var det bara att kliva upp. På med kaffe och värma en skål soppa. Sen en cigg på det, så blev det en bra start på dagen! Drog ner till tvättstugan och slängde in ett par tvättar som jag num hängt upp runt om i lägenheten, för att jag hatar stanken som blir av torktumlare(!). Unken doft lixom. Usch. Varför ha sköljmedel om dess verkan endå försvinner i Torktumlaren?!

Fan vad dag blind man blir när man är sjukskriven och bara går hemma. Folk längtar som fan till fredagen lixom. Då är det helg. Varje dag är helg för mig och det börjar bli tjötigt som fan... Tacka fan för att jag har gymmet, där jag kan ta ut mig maximalt! Så orkar man inte göra så mycket annat än att sitta vid datorn/gitarren/pianot resten av dagen....

Andra dagen på soppan, känns fortfarande bra. Ska ta en skål till snart och sen dra på gymmet. Angela skulle kanske med, likaså Nödtveidt. Så vi får se. Hoppas som fan på att mitt löshår kommer idag, så vi kan fixa skiten ikväll om Mela är up for it! Saaaaknar mitt långa hår! Fan så mycket snyggare och fan så mycket porrigare!

Fått mig en tankeställare så här på morgonkvisten.

Ang Nyförälskelse versus polare.

Är det svårt att förstå att man som nybliven dumbad INTE har lust att se på när förälskade polare håller på att ta på varandra, hånglar, kramas och sänder varandra ömma blickar?! Enligt mig så är det inte så svårt att förstå. I början av fas 1 så stannar man ju gärna hemma och myser och försöker se om det blir en lovande prognos, och då är det ju inte så jävla viktigt vad polare tycker eller inte tycker. DÅ är det DU & respektive som ska ha tid för dem själva.. Då behöver man inte umgås alla tre eller så... Funkar fint om man är ett gäng, absolut, men att vara den tredje partnern. No thnx.

Man måste få tid på sig att läka och komma på fötter innan man är redo igen. Jag VET att många med mig håller med mig.

För mig handlar det om att visa respekt och hänsyn. I don´t know? Vad tycker ni?

Så många ggr jag varit med om polare som träffat dudes & sedan försvinner och sen ser man dom aldrig igen fram tills den dagen då det tar slut. Då står dom fan och knackar på dörren eller slår en signal. Fuck it. Aldrig mer säger jag. Hänt för många gånger och inte en gång till. Polare har du i alla väder. No matter what. Riktiga polare använder man inte som en gammal jävla disktrasa. WORD!

Sen själva grejen att umgås själv med ett par, som det "femte hjulet" inte heller är så fantastiskt roligt el.ler intressant för den delen, även om jag hade vart lycklig singel... Inte mycket för parmiddagar och sånt dravel heller. Jag kanske låter som en jävla bitter fitta, men detta är mina åsikter och så här har jag alltid resonerat.

När jag träffat snubbar så har jag alltid prioriterat polare i första hand och ALDRIG lämnat vänner för att jag har blivit kär. Det funkar inte för mig. Polare betyder mer för mig en vad en snubbe någonsin kommer göra. Så högt värdesätter jag mina vänner.

Har mer att tillägga i detta ämne men kan fortsätta med det sen, ska äta mer soppa och hänga upp den sista tvätten & fortsätta peppa med Dying Fetus!

& nu precis hoppade katt jäveln upp som en galning på symthen och den rasade ner och gick i tusen jävla bitar! Helvete! Varför skaffade jag katter från första början????? Dom har fan bara försört massa här hemma, pissat ner allt & kostar bara massa jävla pengar! Katt jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0