"Down and under..."

Fan har en dålig kväll.. Mår illa som fan & det har jag gjort i några timmar... Är kallsvettig och helt matt. Varit på väg att spy ett par ggr & jag har inte kunnat fått i mig någon shake efter jag & frugan käkade sallad vid 13 tiden idag... Var kanske inte så bra att äta..Eller så är det pga att jag ökat min vardagliga dos Concerta med 10 mg Ritalin på eftermiddagen tillsammans med Naltrexonet(Mot alkoholsug)

Jävla piller knaprare man blivit .. Så länge det fungerar, men det känns helt vansinne att JAG som är så jävla emot tabletter har en hel uppsjö för tillfället. På morgonen, på eftermiddagen & innan jag går och lägger mig. Har inte kunnat sluta med Immuvanet än, fortfarande stora problem vissa dagar att komma till ro & somna pga alla mina tankar... Vissa dagar går det bra, andra inte.

ENSAMHET. Jag hatar det. Hade jag inte haft FB eller ett par auktioner jag måste vinna på Tradera hade jag fan tagit sömnpillret och gått och lagt mig. Känns så fruktansvärt onödigt att vara vaken när man mår så här. Tar mer energi än vad det ger.

Visserligen, jag skulle kunna sitta i telefon och snacka skit med vänner som jag borde ringt till för länge sen.. Men jag HATAR och prata i telefon när jag inte är i skick. Eller överhuvudtaget. I love u dudes, no offense, men sms räcker bra. Kan komma tillfällen då jag faktiskt kan tycka det är kul att prata i telfon, men det är inte ofta. & då pratar man som det inte finns någon morgon dag....

Orkar inte ens engagera mig i en film... Bara sitta här i en timme till & vänta ut skiten på Tradera, sen säger jag god natt för ikväll.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du kan ju alltid prova ringa mig någon kväll så kan vi snacka lite strunt :)

2012-08-20 @ 22:10:11
URL: http://sandbergfredrik.se/
Postat av: Christer Lentz

Du får väl för helvete ta äta nån riktig mat. Gå o ha ihjäl en gris o stek fanskapet så ska du allt se att du blir piggare

2012-08-20 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0