"Dirty truth.................!"

Sanna mina ord. Detta är sista jävla gången ni kommer höra mig nämna Anton vid namn. Eller överhuvudtaget för den delen. Demonerna har lämnat mig. Samma sekund jag fick detta sms igår kväll, rann allt jag någonsin känt för Anton bort.

"Du kan skriva vad du vill om mig & Emelie.Det är inget som biter på oss...Men dra inte in våra familjer. Du kommer inte kunna förstöra vårat förhållande..."

Så. Alla mina farhågor besannades. Det här har jag känt på mig så länge. Men nu fick jag det svart på vitt. Han är alltså tillsammans med det äckliga ludret. Jag skulle bra gärna vilja veta hur många gånger han EGENTLIGEN knullade horan när vi var tillsammans..Dom två tillsammans äcklar mig. Hela vårat förhållande var uppbyggt på lögner. Han har ljugit och manipulerat mig så fruktansvärt & det får mig att vilja spy. Jag vill att ALLA ska veta vilken jävla fitta han är & denna gång svartmålar jag honom inte utan bevis. Jag har tillräckligt.

"Drar in VÅRA familjer...?" Jag har aldrig sagt ett ont ord om din familj, för dom älskar jag & saknar. Tråkigt att dom fick en sån jävla nolla till son bara. MEN din hora med familj pratar folk om, i Motala med omnejd. Har inte hört något positivt överhuvudtaget om H med familj. Low life. White trash. Knarkarfamilj. Så vitt jag vet har vi yttrandefrihet i Sverige och jag öppnar min käft precis så mycket jag vill, så länge jag håller mig inom gränserna om vad som är okej.

Jag låter möjligtvis som en psykiskt jävla instabil psyko, men det är han som fått mig att bli helt jävla galen & det ÄR Antons fel att jag gick in i väggen. INGEN har någonsin fått mig att må så jävla dåligt som honom. Efter han gjorde slut via MAIL PÅ FB,så hamnade jag på psyk. Fick tillbaka min panikångest, började supa dagligen, fick tillbaka mina självskadetankar & beteende OCH hamnade på akutpsyk i Trollhättan.I förebyggande syfte att jag inte skulle göra något som jag själv skulle ångra. Hur som helst, en god vän till mig från Motala kontaktar Anton och skriver ett mail & förklarar läget, hon fick till svar i stil med att :" Oj, det var ju tråkigt, jag ringer henne i morgon....! " Jág visste att han inte skulle ha kuk nog till att våga ringa mig & kolla läget dagen efter, och det gjorde han inte heller. Han är ett fegt kräk, 24 år på pappret med stannat vid 14 i utvecklingen. Han är ett barn. Ett barn som fortfarande går i blöjor.

Men det är färdigt med självömkande och tårar för min del, jag har gråtit klart över Mr A. Han är ett minne blott & jag är sååå jävla tacksam för det smset igår kväll. ALLT rann av mig.

For the record jag gick bakom din rygg längre än vad du vet om. Du vet om en kyss.

Sen undrar jag om E vet om all jävla skit du snackat om henne? Varje gång när hon kom på tal så var det "fitta","slyna>""hora""Äcklig slampa"" Alla har knullat med henne,hon äcklar mig"...ETC.... Har du berättat detta nu när det är ni?

Är det någon som är sjuk i huvudet Anton så är det du. Du vet inte vad älska är. Du vet inte vad hata är. Du har absolut ingen koll what so ever. U are a fucking nobody.

Men åter igen jag tackar dig för att du har fått mig att förstå vem du egentligen är & nu har jag släppt dig. Du är borta. Raderad.

Som jag svarade på ditt sms...
:"Haha, lycka till ditt patetiska fan, ni passar bra ihop" Äckel ska äckel ha! Ha en fin kväll & du, hör ALDRIG av dig igen..."

Hör ALDRIG mer av dig. Jag menar vart enda jävla ord.

Så till något annat... Träffade ett gäng trevliga dudes från Norge/Polen igår på Skagerack. Mr L var ett riktigt PK (potentiellt knull), men when the magic was supposed to happen, så hade limon fyllts med folk & alla satt och gapa & tuta för att jag skulle komma & köra... God damn. That was rough. Puh. Next time right?;)

Skit kul hade jag. Rövballebandet levererar som alltid, härlig show där dom verkligen bjuder på sig själva=) Grymt! Var chaufför igår och körde limo, var riktigt nice, en ny upplevelse får jag säga! Inte lika kul att komma hem klockan 5 på morgonen piss trött och tjurig för att alla fulla människor ska av överallt....Haha! Efter giget på Skagerack så drog vi på Kattan och kolla på porrfilm & kolla strippor! Riktigt digg! Hyfsat schyssta brudar som strippade och låg och åma sig och tog på sig själva, med Volbeat i bakgrunden;)

Yeah, nu har Martina dragit på dop och jag sitter och är rastlös som fan & hungrig. Ah, en timme tills jag kan ta nästa shake..

Angie/Lova kommer snart & då ska vi väl förhoppningsvis dra och träna. Burn som calories.

Detta kanske blev det längsta inlägg jag skrivit, & nu känner jag mig uttömd på vad jag vill säga just här och nu.

Kommentarer
Postat av: Maria orre

Du e så stark Ewa !!!!!

Svar: Jag försöker!<3
Darkness

2012-08-18 @ 14:27:15
Postat av: Michaela Westin

Lycka till Ewa och bra att du raderar ut negativ energi!
Kram ifrån Oslo! :) <3

2012-08-18 @ 15:25:09
Postat av: joanna

Visst är det så jävla mycket skönare att vara arg än att hålla på och vara ledsen. Kasta as skit nu när du är i detta stadiet! Mitt tips! Sen om det är rätt eller inte....FUCK I! keep your head up high , han är inte en. Värd att nämna vid namn! Puss

Svar: Hey Joanna! Visst fan är det det, men jag vette fan om jag knappt är arg längre, jag är bara sjukt likgilitlig & yes, hans saker kommer brännas idag! DOm ska bort, väck & raderas. Har tagit bort de flesta offentliga kort jag hade på Fb & kort på datorn. Vill inte ha kvar något. Vi har aldrig funnits! Nu jävlar kör vi;) Ha en fin dag!
Darkness

2012-08-18 @ 18:00:31
Postat av: AL

Så jävla bra du är ewa!!! Du är grym. Förtjänar det bästa!!
Hör av dig snart, babe!;)

Svar: Tnx, är fan övertygad om det nu jag oxå! Yeah skickar dig ett sms senare idag=) Ska dra på gymmet nu! Kram på re!
Darkness

2012-08-18 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0