"Chill evening..."

Kom hem för en timme sen kanske, varit iväg och badat och solat & fotograferat.. Angie nattar Lova nu och jag sitter och lyssna rpå "Simple man" med Shinedown, sådan fruktansvärt bra cover! Rekommenderas starkt!

Har egentligen inte så mycket att uppdatera alls.. Varit en lugn dag.
Måste till FK i morgon och ordna med sjukpenning... Inte jätte kul, men sån skit som måste göras. Må ju få in stålar någonstans ifrån...

Så jävla tacksamt att man har vänner som är lediga eller arbetslösa, eller pluggar... Kan verkligen inte vara själv. Tanken att vara själv är hemsk. HATAR det innerligt och för alltid. Har aldrig egentligen tyckt om att vara själv, vill alltid ha kärlek och värme runt om mig. Men efter min krasch för 1½ månad sen, så behöver jag den rörelsen,värmen & kärleken mer then ever. Sysselsätta hjärnan. För att inte gå in i mig själv. Är inte redo för det än.

Ska sätta mig & spela lite gitarr/piano med Angela nu & sen dra i "Cabin in the Woods"... Låter som en sjukt dålig B-rulle, men den hade fått högt på IMDB.


Kommentarer
Postat av: peppe

satan i gatan så sexiga bilder!
du är ju topklass för bövulen!!!!
fortsätt så!
tackar för titten o denna blogg kommer jag följa.

2012-08-20 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0