"Changed password....."

Har nu bytt lösenord på FB då jag fått reda på att en viss idiot har varit inne och snokat runt på min sida, bland mina mail. OCH gjorde bort sig genom att han skickade ett mail från MIN FB till den berörda vännen som jag fick reda på denna informationen av! Klantigt! SÅ nu du Mr är det slut på snokande för din del & du kan nu fokusera på det som VERKLIGEN är viktigt i ditt liv. Visserligen så förstår jag dig då jag har ett så mycket mer intressant liv än dig, men tyar du inte ringa eller smsa behöver du inte heller vara inne på min FB!

Fick precis ett mail av polaren som är bekant med Ingrid Swede & hon hade svarat honom att hon skulle kontakta mig! Fan vad härligt! Så nu är jag helt upprymd=) Sedan fick jag även reda på att en gammal barndomskompis nuvarande fru har barn med Erik Fischer, så det kan nog börja hända líte grejer i grytan!

Fan sov länge idag, typ 12 timmar... Tog insomningetabletten vid typ 00 inatt, efter Nödveit, Åsa & Pär drog hem... & däckade kort efter. Skönt att sova ut ibland, tror kroppen behövde det.

Syndade med pizza igår kväll, visserligen typ bara en halv, men nu jävlar ska jag jobba dubbelt så hårt på gymmet idag! Ska väcka Nödveit och så ska vi upp till West Coast.

Ha en fin dag guys!

One thing more....

Vad var det jag sa igår? Minnet är uppenbarligen jävligt kort.
SÅ jag tar det igen.
HÖR ALDRIG NÅGONSIN MER AV DIG.

Kan kanske vara jävligt svårt att fatta med din reptilhjärna men snälla försök.


Kommentarer
Postat av: AL

Just därför som fb är skit. Ligger för mycket av ens liv på ett alltför känsligt ställe.

Jag blir verkligen impad över dina porrambitioner. Tror du skulle bli en grym porraktris;). Jag menar.. Du behöver inte göra mycket för att man ska bli sugen på lite rajraj om vi säger så;)

Svar: Haha, du har ALLTID varit tänd på mig Andy:P
Darkness

2012-08-19 @ 11:21:47
Postat av: Anonym

Skoj, får man kompispris på filmerna om det blir nåt ;)

2012-08-19 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0