"Broken loves..."

Kom att tänka brustna kärlekar.. Så många gånger man fått höra om förhållanden som gått i kras, par som separerat som man trodde hade världens mest stabila förhållande. Fick senast höra igår, att ett par vänner till mig som jag trodde skulle vara tillsammans för alltid och som jag alltid sett som det mest stabila förhållandet i min värld, ska separera.... Wierd. Anledningen var ingen otrohet eller bråk. DOm hade bara typ "växt" ifrån varandra... Så det funkade inte....

Kändes jätte fel & sorgligt att höra det då vi mhängde jävligt mycket de första åren av deras förhållande & vi hade så jävla kul ihop... VI gjorde precis allt tillsammans. SÅ för mig känns det skit tråkigt & jag hoppas lycka till dom båda.....& någonstans så hoppas jag dom växer ihop en dag i framtiden...<3

Lilla Lova är så söt. Jag hade satt klockan på 08.00, men jag ville inte riktigt gå upp då .Lova låg och sov så sött så jag tänkte va fan jag kan fortsätta sova lii till... Nästa gång jag vaknar och vänder mig om är Lova borta! Haha, orolig som man blir hoppar jag upp yrvaken och springer ut i vardagsrummet & där ligger Lova och sträcker sig i soffan med snutten och hon hade helt enkelt gett mig sovmorgon!=) FIna lilla gumman!

Håller på att ladda ner lite "Hajar som hajar" & "Hitta Nemo" så lill damen blir sysselsatt till jag kommer på några planer för dagenm.. FUnderar på att dra med henne på Leklandet på Nordby kanske.. Eller ut i skogen och plocka blåbär... & sen göra blåbärspaj=) Det röstade Lova för nu så så blir det så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0