"A fucking new day"

Sovit kasst som fan, drömt mardrömmar, vridit och vänt på mig. När jag väl vaknade hade jag sovit i runda slängar 12 timmar. Det var en fruktansvärt tung insomningsprocess. Tårarna bara sprutade, låg och skakade och höll kramaktigt i hans tshirt.

Nu är det ny dag & bara sätta igång med alla måste.Har ökat medecinnivån nu, så två 18 mg Concerta & två Voxra gäller nu och för ett tag framöver så får vi se om det gör den magin den ska & som jag hoppas på... Disken har växt sig till en abnorm hög ute i hela köket så det tänkte jag börja med att avverka. Dra på hög jävla Dying Fetus & diska så att tallrikarna flyger!

Vädret förstör alla tänkta planer på att åka båt ut till Koster, ligga och klucka i havet med ett fiske spö i hand. Så vad dagens äventyr blir har jag inte en aning om. We´ll see.

Hoppas ni får en bra dag guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0