"Yoga and side effects of the meds"

Så där ja då har man vart på sitt första Yoga pass, och det var en syn för gudarna. Haha! Där kom jag ingåendes och gjorde mig redo med mattan och det kommer in tjejer/kvinnor som är mer vältränade än den andra. & jag. Ett kylskåp i jämnförelse. Smidig som en säl & noll koll på andingen och att stressa ner. Det var en väldigt pedagogisk och sympatisk ledare så hon hjälpte mig på smidigt sätt, så det var ju tacksamt. Haha, fy fan, jag har ont i varenda led, varenda muskel, varje punkt i min kropp. Vill inte veta hur det kommer kännas i morgon. Säkerligen som jag skulle legat i en sträckbänk i några dagar. Ouh.



Det här var jag;



Sen när jag var färdig på gymet & skulle åka hem, så möts jag av världens finaste överraskning. Bettan har tänt upp hela lägenheten med massa tända ljus och på vardagsrums bordet står det dip/grönsaker, nybakt bröd, alkoholfria drycker( som i vanliga fall hade vart rödvin),körsbärstomater, ost & vitlöksbröd. Det är kärlek<3 Behövde vekrligen det efter i dag. U know everything comes to an end och underbart är kort. Need to say no more. Inte idag. Vi tar det en annan dag, när det gått in i mitt huvud och det verkligen känns på riktigt.



Ja och i morgon är Dagen D. Dagen då jag ska bege mig till psyk & äntligen få börja min utredning om vad som egentligen är fel på mig. Har alltid vetat att något inte riktigt stämmer och nu efter 25 år så kommer jag få reda på sanningen. Känns både skönt och vemodigt. Utredningen kommer tydligen ta flera månader och jag kommer få lämna pisse prov kontinuerligt och alla i min närvaro kommer intervjuas och jag kommer få göra massa skattningar(formulä och annat) coh göra massa tester. Tydligen ska det vara skit jobbigt. Men även värt det i slutändan.



Har fått massa jävla biverkningar av all jävla medicin som jag inte uppskattar. Svullen mage, illamående, spytt, pissar ständigt, hallucinationer ETC. Ska till alkohol läkaren Ulla om ett par veckor så ska vi se om det gått över. ANnars får man ju se över medicinerna och se om det finns andra alternativ.

Fan nu ska jag & Bettan krypa i  bingen då vi ska upp tidigt & åka med Mattias till Göteborg.

Rock On dudes & sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0