Red head and a new fresh start.

Alright Dudes!

Sörensen is back again. This time to stay.

Fan mycket som har hänt sen sist. En kort sammanfattning;


Drog från piss jobbet jag hade i Norge (Heidenreich), sämsta skit jobbet jag haft(samtidigt bodde i bilen, drack mig full varje kväll för att kunna sova). Ödet förde mig till Strömstad, där jag fick en toppen lägenhet & jobb i Fredrikstad i loppet av en vecka.Sålde min älskade Svart pärla(Celican) & köpte mig en saab 900 från stenåldern. En riktig rock n roll cab.

Träffat nya vänner som jag kommer ha resten av mitt liv (andra inte,Jonas R.I.P,men du kommer alltid finnas i mitt hjärta), fått nya intressen & musiken börjar åter igen ta fart. Sörensen är inte heller längre svartskalle, hon är numera stolt Red head.

Hamnade i strul med snuten ett par ggr, åtal nedlagt i båda fall & insåg att nu är det dax att ta tag i livet. Här står jag nu, träffat kanske världens finaste kille, och vill göra skillnad på mitt liv. Jag har genom alla år träffat idioter, Sk "Bad boys", har det inte varit alkolister så har det varit narkomaner eller kriminella eller kvinno misshandlare. Finns en anledning att jag vart singel i 5 ½ år. Flyttar till Strömstad & där är han. HAN. Han jag väntat på så länge. Jonathan. <3

Här sitter jag en fredag kväll med en whiskey & tända ljus, nybadad & Jonathan ligger bakom mig i soffan och sover så gott. Kom hem från repet för ett par timmar sen & laddar inför Gbg helgen som innebär Gorgoroth/Vader i morgon kväll & Watain med support på Söndag. Bilder kommer läggas upp senare i veckan.

Ha en trevlig fredags natt & helg!
Vamp bitch!
Hell!

/Sörensen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0