"Love for music and cats"

Nu är det bestämt, jag kommer bli mamma till två helt underbart vackra små katt damer. Min goda vän Erzebeths fin fina svarta tuss Molly har fått en kull med kizzar & jag kommer bli stolt ägare av två svart lurv bollar=) Det ger mig jävligt mycket glädje, känner att det är något som lyser upp min vardag i dagens läge. Ända sedan jag lämnade från mina två hjärtan Lucifer & Mortischa när jag lämnade mitt ex så har jag saknat kärleken & glädjen som man får när man har katt. Vilken sorg det var. Hujeda mig fy fan. Kommer åka ner till Växjö i början av Januari & hälsa på Ellie & få ta med mina små hjärtan hem=)

Har börjat spana efter svart/vita klösträd, men inte hittat någon som direkt fallit mig i smaken. Någon som har något tips på bra hemsida?  Jag är jävligt noga med designen då jag vill ha ett snyggt hem och då vill jag inte bara slänga upp ett klösträd i alla världens färger utan tanke och känsla bakom. Likaså gäller kattlådan, varöfr ska det vara så jävla svårt att tillverka en svart kattlåda? HELT SVART. Men jag har en idé, jag ska lära mina kizzar att gå på toaletten, så jävla fräckt va, finns träningskit för katter så dom lär sig gå på den vanliga toaletten=)!!

Erzeneth har ju döpt kizzarna redan, men jag vill ju sätta min egen prägel på dom så jag ska dyka ner i den grekiska mytologins värld och se vad man kan hitta för intressanta namn. Kom gärna med namn förslag, gärna med "S" i.

Puh, nu till något annat.

Drar en sväng till Gbg i morgon för att vara sällskap till Mattias som ska ner och övningsköra för E.behörighet  & då ska jag passa på att glida in på 4 sound/Musikbörsen och köpa det mest relevanta till att börja kunna spela in! Ska bli så jävla kul, och jag ska verkligen lägga ner all min lediga tid och själ i det här. Jag får inte ge upp som jag brukar när jag ska lära mig nya saker, då jag inte har något som helst tålamod och blir förbannad och börjar gråta av tristess när saker inte går som jag vill. Samtdigt är jag förbannat envis men det är inte alltid att det egenskapen hjälper=/

Har föresten fått upp Myspace sidan nu, så bara glid in och lyssna och åtekom gärna med respond, både bra kritik och negativ! Behövs alltid!

Nej nu fan ska jag försöka städa & käka frukost. Ska även sätta upp lite tavlor & göra en beställning på tavlor som skall målas av min vän Molly här i Strömstad. Duktig som fan.

Hail so long!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Medusa/meduza kanske? :)ormakäringen. By the way är jag väldigt glad att du bloggar igen! Du är en så underbart mysig människa och jag älskar att du skriver och säger vad du vill. Du har integritet. awesome!

2011-11-30 @ 08:52:25
URL: http://negativenancy.devote.se/
Postat av: Jannie

Jag hade även en honkatt förr som hette Rebelle, det tycker jag är fint :)

2011-11-30 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0